Voor het aanvragen van parkeervergunning onderneemt u de volgende stappen:
- U selecteert op tilburg.parkeer.nl de optie ‘Vergunningen en Abonnementen’;
- Vervolgens klikt u op ‘Bewoners’ of 'Bedrijven' en logt u in met uw DigiD of e-mailadres/wachtwoord;
- U selecteert de parkeervergunning en klikt op de button ‘Aanvragen’;
- U kiest de zone waar u woont, geeft een kenteken en ingangsdatum op en klikt rechtsonder op de button ‘Volgende’;
- Vervolgens controleert u de gegevens van uw aanvraag en vinkt u het vakje ‘Akkoord aanvraag’ aan en klikt rechtsonder op de button ‘Toevoegen aan winkelwagen’;
- In de laatste stap selecteert u een betaalmethode (iDEAL, factuur of automatische incasso) en voert de betaling uit. Uw vergunningsaanvraag is ingediend en u ontvangt hiervan een bevestiging per mail.
- Let op: uw parkeervergunning is pas geldig zodra de aanvraag is goedgekeurd. U ontvangt een mail met daarin de beschikking.
- Wanneer u recent bent verhuisd, kan het zijn dat uw oude adres nog in uw account staat. Klik om dit te wijzigen op uw e-mailadres rechts boven in beeld. Bij 'Mijn gegevens' kunt u uw adres wijzigen. Wijzigingen in uw gegevens (zoals een adreswijziging) worden nooit automatisch door ons doorgevoerd.